Péče o klienta

Péče o klienta

Udržet si svého klienta a zákazníka je společně s cílem získávat nové, alfa a omega pro většinu byznys aktivit. Vybudovat si dlouhodobý vztah s klientem už není pouze o obchodních dovednostech, ale je třeba umět vztah provést různými fázemi vývoje. Téma Péče o klienta přednáším pro firemní týmy i například na Masarykově univerzitě v Brně. Mezi mé klienty patří jak bankovní instituce, obchodní týmy oboru farmacie, automotive, IT, komunikační technologie, dodavatelé služeb v B2B i B2C.

Řízené budování dlouhodobých vztahů se zákazníky zvýší finanční výkonnost firmy a dlouhodobě posílí její postavení na trhu, i díky skutečnosti, že naším nejlepším prodejcem je dlouhodobě spokojený zákazník.

Jednou z nejlepších investicí v podmínkách současné tvrdé konkurence a rostoucí dominancí informačních a komunikačních technologií je vědomé posilování vztahu se zákazníkem. Dlouhodobé vztahy si však vždy musí projít svými fázemi vývoje.

  • Jak ale budovat osobní vazby a přitom udržet aktivní i byznysovou rovinu
  • Kde je hranice mezi profesionálním a přátelským vztahem ?
  • Jak nefinančně hodnotit vztahy s klienty? 

Nejčastějšími tématy přednášek a seminářů v oblasti Péče klienta jsou :

  • vývojové fáze dlouhodobého vztahu s klientem
  • klientská emoční inteligence 
  • obchodní empatie
  • proměna klientského vztahu v osobní přátelství
  • udržení profesionální / klientské roviny v  přátelském vztahu
  • vztahový business netwoking a získávání nových klientů
  • udržení vzájemné "zajímavosti" a pozitivní překvapování se
  • budování loajální klientské komunity.

Pokud Vás tato a další témata v oblasti Péče o kienta zajímají, kontaktujte mne !

Jiří Kastner / 603 82 82 42

Kontaktní formulář

Položky označené hvězdičkou (*) jsou povinné.


RSS

Blog

HUMAN SKILLS

09. 10. 2023
Děkuji všem, kteří jste absolvovali mou přednášku HUMAN SKILLS na akci TÝDEN INOVACÍ. Bylo Vás více než 110 židlí v sále a na Linkedinu projevilo zájem přes 500 z Vás. Moc si takového zájmu vážím a formou poděkování i reakce je online workshop, ve kterém  toto téma znovu společně otevřeme a věřím, že nabídnu i více inforamcí, než se vešlo do původní 50ti minutové přednášky. Těším se a pokud máte zájem o více informací stačí poslat Vaše kontakty pomocí formuláře níže a napsat heslo "HUMAN SKILLS" a my se Vám ozveme. Děkuji a těším se Jiří Kastner

Archiv blogu

Reference

ECONOMIA HOSPODÁŘSKÉ NOVINY

ZUZANA HEJNOVÁ ATLETIKA

ROBERT ŠKALOUD TECH-LIT

Rychlý kontakt

Facebook
Twitter
In

Mgr. Jiří Kastner, MBA
+420 603 82 82 42


Klíčová slova mé práce

  • Mentální trénink
  • Psychologie výkonu a úspěchu
  • Vzorce úspěchu
  • Sport, Golf, Trenér
  • Business, Byznys
  • Management
  • Leaderment
  • Leadership

Vzorce úspěchu

  • Jaké hodnoty ovládají Váš život ?
  • Jakým hodnotám věříte?
  • Jaké hodnoty vytváříte a předáváte?
  • Jaké výsledky od sebe očekáváte?

© 2024, JIŘÍ KASTNER – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na CMS WebArchitect | SEO a internetový marketing

Nahoru ↑